joi, 3 iunie 2010

„Discriminare” in Aeroportul International Cluj Napoca

Cuprins de-o nevoie fundamentală, caut cu privirea semnele grafice care m-ar putea conduce spre locul dorit. N-a fost greu, acestea au rolul de a îndruma cu uşurinţă pe cel în „nevoie”, indiferent de limba de comunicare.
Gândint şi făcut, dar mare mi-a fost mirarea când am ajuns înăuntru. Chiar dacă este un aeroport românesc, au pus la dispoziţie doar două pişoare pentru români şi trei pentru străini.
(daţi clic pe imagine)

Ca să-mi justific afirmaţia am ataşat această imagine care egalează ridicolul.
Să fie oare necesară o astfel de inscripţie în dreptul pişoarului, în 2010, chiar şi într-un aroport? Mă înrtreb iar, de ce oare, doar la două din cinci?

Acest post este un pamflet, încă mai putem râde, profitaţi, nu ştim când ni se poate reduce şi acest drept.

Mulţumesc unchiului pentru fotografie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu ezitati sa va scrieti comentariu aici