vineri, 15 februarie 2008

Noi NU mai vrem pământ






Avem motive să „mulţumim” societăţii VITASPRIA, că deşi valorile imobiliare cresc fără măsură, a găsit o modalitate de a sătura setea de pământ a băiesprienilor, furnizând periodic (dimineaţa când vine apa) pământ la robinetele racordate la sursa de apă curentă a oraşului.

Şi acum, lăsând gluma, încerc să găsesc explicaţie la ceea ce se întâmplă, că pe lângă faptul că-i o modalitate de a ne îmbolnăvi în masă, (pentru că nu cred că apa este potabilă), este şi un mod de a risipi apa (până se limpezeşte), care şi aşa este raţionalizată periodic.

Mă uit în calendar şi nu pot să cred că în epoca vitezei şi a tehnologiei, noi avem la robinet, în loc de apă curentă, noroi curent.

Propun ca la plata utilităţilor să se perceapă un preţ diferentiat pe nămol mai ales că acesta se furnizează doar în anumite cartiere. Dacă preţul lui nu va fi mare, poate îşi deschide cineva o staţiune balneară pe bază de nămol şi aer curat de Baia Sprie.

Am încercat să vă provoc un zâmbet scurt deşi chiar este o situaţie frustrantă şi sunt convins că cineva este responsabil de acest „fenomen”.

În final am două propuneri:

1 să se anunţe când se întrerupe furnizarea de apă curentă şi de ce;

2 să se ia măsuri ca să nu se mai furnizeze noroi la robinet.
Mulţumesc!

3 comentarii:

  1. Analizand putin problema cu noroiul de la robinet eu am o alta idee... Stiti voi cum se face branza? :-/ exista un proces complex care in cele din urma este precedat de atarnarea efectiva a bilei numita generic "branza", aflata intr-un tifon, de teava de la gaz (la oras) sau de o grinda (la tara). Acesta a fost planul... produsul finit in cazul nostru nu va fi branza ci pamant pentru flori sau pentru cartofii pe care Dani vrea sa ii cultive in gropile din urba noastra.
    V-am relatat acest plan pentru a constientiza si voi ca defapt acesta era si planul administratorului drumului, care defapt punea la incercare ingeniozitatea concetatenilor nostrii.

    M-ati crezut? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. evident! dar daca ne uitam si ce gunoaie sunt pe langa gunoaie..... iti sare gandul la rampa mare de gunoi a orasului Baia Mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu n-am facut nimic, doar am scris, altii au muncit si se pare ca o mare parte din baiesprieni nu vor mai "beneficia" de cure namoloase. Felicitari sincere si multumim.

    RăspundețiȘtergere

nu ezitati sa va scrieti comentariu aici